W związku z pandemią koronawirusa w Polsce i Europie oraz w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów, zachęcamy do korzystania z opcji serwisu wysyłkowego zegarków szwajcarskich. Nie ma konieczności osobistego dostarczania zegarków do salonu Chronos w Chorzowie.
Dokładamy wszelkich starań aby zapewnić w naszej codziennej pracy maksymalne standardy ochrony i higieny. Każdy produkt dostarczany do naszego salonu oraz wysyłany z niego jest dezynfekowany i pakowany z największą starannością.
Zachęcamy Państwa do kontaktu telefonicznego i wysyłki zegarków do serwisu lub naprawy. Nie ma konieczności przyjazdu osobistego do salony Chronos w Chorzowie. Z kolei osoby potrzebujące zakupić nowy zegarek lub akcesoria, mogą korzystać cały czas z naszego sklepu online https://zegarmistrz.chorzow.pl/
Życzymy zdrowia oraz zalecamy ograniczanie kontaktu do minimum.
Pozdrawiamy
Zespół Chronos
Projekt i realizacja strony SPECTRUM MARKETING | Wszelkie prawa zastrzeżone | 2024